torsdag 25 september 2014

En storstädning av bloggen.

Jag har konstaterat att jag inte är den där svartvita tråkiga designen som jag hade på bloggen så det blev en liten utseende förändring och jag känner mig väldigt nöjd.
Har även gjort en ordentlig genomgång av alla blogginlägg (bara 91st, hittills) och nu lyckats få in alla i kategorier som ni kan se till höger här på sidan.

Nu efter bloggstädningen har jag insett ett par saker, bland annat så ska jag försöka bli bättre på att dokumentera mina projekt med kameran så jag har något att visa er istället för att försöka förklara i ord.
Ska dessutom bli bättre på att följa upp mina projekt och berätta hur dem faktiskt fungerar i verkligheten.

Ett annat konstaterande som jag gjorde var att mitt hem inte alls ser ut som det gjorde när jag startade bloggen. Så jag måste springa runt med kameran och ta nya bilder och visa er hur det ser ut nu, kanske kan hitta äldre bilder på hemmet så ni får en överblick på vad som är gjort.

Hittade även en massa annat som jag måste bli bättre på, så nu får jag ta mig i kragen, rannsaka mig själv och bli bättre på att blogga (hoppas jag).

Puss och kram / Kiyomi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar